به گزارش اکونا پرس،

حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان در مراسم گرامیداشت شهید والامقام محسن فخری زاده که در مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار شد، با بازخوانی جمله گوهربار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص شهادت و ترور، گفت:  امام خمینی(ره) فرمود، دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می ‌کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می‌ کردید؛ مباحثه می ‌کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است‌.

وی افزود: اروپایی ها که دم از حقوق بشر می زنند چرا اکنون اینچنین مُهر سکوت بر لبان خود نهاده و صحبتی از جایگاه حقوق بشری ایران‌نمی زنند.

لزومی افزود: اگر دانشجویی در اروپا ترور می شد هوارهایشان گوش جهان را کَر می کرد؛ سالها ایران اسلامی قربانی تراژدی تلخ ترور است، آیا نباید این شکستن حقوق بشر را اروپائیان و حامیان جنایتکارشان ببینند و محکوم کنند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی پاکدشت، گفت: دشمنان اسلام کوردلانه به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند در حالی که نمی دانند ملت ایران با شهادت و دلاوری و از خودگذشتگی از میراث امام و شهدا نگهداری می کنند.

لزومی در ادامه اضافه کرد: خون شهدا گسترش انقلاب در جهان را تضمین می کند و این بزرگترین اشتباه دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه گفت: تاکنون در مساجد شهرستان مراسم های کوچک در زنده نگه داشتن یاد این شهید والامقام برگزار شد و این جنایت را محکوم کردند.

لزومی تصریح کرد: مردم پاکدشت ولایتمداریشان را در ۸ سال دفاع مقدس در تشییع پیکر ۱۵ شهید از این خطه فقط در یک عملیات اثبات کردند و همچنان پای عهد و پیمان خود ایستاده اند.