به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی در پیامی فرارسیدن ۱۵ آذر ماه روز جهانی داوطلب را به تمامی داوطلبان نیک اندیش و خیرین نیکوکار جمعیت هلال احمر استان تبریک گفت . در متن این پیام آمده است :

  بسم الله الرحمن الرحیم      

   پنجم دسامبر مصادف با ۱۵ آذر ماه به عنوان "روز جهانی داوطلب " نامگذاری و مزین شده است . این روز نقطه عطفی است در کارنامه پر افتخار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و بی تردید درخشش این کارنامه به واسطه خدمات و تلاش های صادقانه و خالصانه ای است که از وجود انسان های وارسته و نیکوکاری به نام" داوطلبان " نشات می گیرد ، داوطلبانی که همواره بین نیازمندان  و توانمندان پیوندی از جنس مهربانی و مودت خلق کرده و می کنند .

به مناسبت فرا رسیدن این روز عظیم و خجسته درود بی پایان می فرستیم بر تمامی انسان های نیکوکار و درد آشنا که به ندای آسیب دیدگان ، بیماران و نیازمندان لبیک گفته و با همت والا قدم در طریق تسکین بی منت آلام بشری گذارده اند . انسان های خودساخته و با ایمانی که با نور و گرمای محبت خویش دلهای خسته را جان تازه ای می بخشند .

 اینجانب این روز را که امسال به شعار " با هم می توانیم به واسطه داوطلبی " نامگذاری شده است ، به «داوطلبان وخیرین جمعیت هلال احمر استان اصفهان» تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همچنان شاهد حضور فعال و گسترده شما عزیزان در برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه جمعیت هلال احمر استان باشیم .