به گزارش اکونا پرس،

عین الله احمدی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مرکز استان از عملیات نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر سطح شهر ساری در راستای بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی و فرعی خبر داد و گفت:دریک ماه گذشته  70 تابلوی شناسایی معابر در کوچه‌های جهان‌پیما، کوی اصحاب، یاس، آزادی نصب‌شده است.

وی همچنین از بازسازی 35 تابلوی شناسایی معابر خبر داد و افزود: برخی از معابر شهری به واسطه گسترش و توسعه سطح شهر و الحاق مناطق جدید به محیط شهری فاقد تابلوهایی شناسایی بوده که اقدام به نصب تابلو شده است.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری بابیان اینکه برخی از تابلوهای شهر بهسازی شده بود و عملیات نوسازی و بهسازی برخی دیگر از تابلوهای سطح شهر در حال انجام است، ادامه داد: این اقدام در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان و سهولت در شناسایی معابر شهری است.

احمدی با اشاره به اینکه نام‌گذاری و تابلو گذاری گام مهمی در مناسب‌سازی معابر شهری به شمار می‌رود ادامه داد: عملیات نصب و ساماندهی تابلوهای معابر اصلی و فرعی شهری در دیگر نواحی و مناطق شهری نیز دستور کار این سازمان قرار دارد.