به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، دکتر کاوه فلک افلاکی، رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اراک در نطق پیش از دستور خود که طی جلسه صحن علنی پارلمان شهری قرائت کرد از تسویه کامل ۴۲۹ میلیارد تومان بدهی سنوات گذشته شهرداری اراک خبر داد. 

دکتر فلک افلاکی بیان داشت: اکنون که در سال پایان کار شورای پنجم هستیم شاهد به اتمام رسیدن همه پروژه‌های نیمه‌کاره اراک می‌باشیم. حقوق ها به موقع پرداخت می‌شود و ۴۲۹ میلیارد تومان بدهی شهرداری اراک که مربوط به سنوات گذشته می باشد که شامل  معوقات، جرائم و آراء قضایی و بدهی به بانک ها و پیمانکاران و غیره بوده است تسویه گردیده و در حال حاضر با وجود مشکلات مالی که در دوایر دولتی و اصناف وجود دارد شهرداری اراک موفق شده است درآمد هشت ماهه سال ۹۹ خود را صددرصد محقق نماید بدون آنکه این موفقیت ها را همان اندازه که نمی توان فقط به نام شورا به حساب آورد و اعضای شورای پنجم و مدیران شهرداری با یکدیگر در این موفقیت سهیم هستند به همان اندازه نیز نمی‌توان نقش مدیریت جناب شهردار را در راس هرم مدیریت شهرداری را منکر شد.

وی خاطر نشان ورد: دلیل افزایش سهم از مالیات بر ارزش افزوده هم نمی‌تواند دلیل کافی برای این موفقیت‌ها باشد چرا که این افزایش درآمد برای همه شوراهای شهرهای کشور بوده و در حال حاضر شهرهای بزرگی را داریم که حتی در پرداخت حقوق کارکنانش در پایان ماه مشکل دارند. در راس هر مجموعه ای برای موفقیت در کنار نیروی انسانی با انگیزه و متخصص نیاز به مدیریتی است که بتواند درآمد و هزینه را با هم مدیریت نماید که شهردار اراک در این کار موفق بوده است.