به گزارش اکونا پرس،

پیام مدیریت مصرف این بار در قالب و زبان فرهنگ وهنر جلوه گر شده و گره خورده است تا اثراتی فاخر و اثر گذار را در سطح ملی ایجاد کند وهمچنین نگرش ها و نگاههای مردمی را به سمت بهینه مصرف نمودن در حوزه های مختلف انرژی سوق دهد.

جشنواره پوستر در سه محور برق با موضوعات ساعات پیک مصرف ،تجهیزات پر مصرف قدیمی ،فرهنگ سازی مدیریت مصرف برای آیندگان و در حوزه آب نیز با سه موضوع مدیریت مصرف آب و شرایط اقلیمی ،مدیریت مصرف آب و نسل های آینده و مدیریت مصرف آب و اصلاح سبک زندگی برای به نمایش گذاشتن خلاقیت های علاقمندان در نظر گرفته شده است

علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند به منظور ثبت نام و ارسال آثار خود از طریق درگاههای مختلف پیامک به شماره ۱۰۰۰۰۰۱۲۱ ، واتساپ با شماره ۰۹۰۲۹۱۴۶۷۷۲ ،ایمیل به آدرس poster@eepdc.ir ،سایت به نشانی eepdc.ir ، اینستاگرام به نشانی eepdc_irو پیام رسان ایرانی سروش به نشانیeepdc_ir تا ۱۰ دیماه آثار خود را ارسال نمایند. .

گفتنی است :دبیر خانه جشنواره شرکت توزیع برق اصفهان آثار ارسالی شرکت کنندگان را در ۳۰ دی ماه داوری ودر نهایت آثار برگزیده در دهه مبارک فجر معرفی می گردد که جوایز ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است .

نخستین جشنواره “طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب” با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف این دو عنصر حیاتی برای ارسال آثار علاقه‌مندان فراخوان داد.

این جشنواره که برای نخستین بار توسط روابط عمومی وزارت نیرو و با مشارکت روابط عمومی‌های شرکت‌های‌ توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار مدیریت مصرف برق و آب برگزار می‌شود، برای حضور و انتخاب برترین آثار ارسال شده شرکت‌کنندگان به‌ویژه هنرمندان طراح و گرافیست کشور برگزار خواهد شد.

در فراخوان جشنواره “طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب” محورها در دو بخش آب و برق برای ارسال آثار علاقه‌مندان طراحی شده است.

در فراخوان بخش آب این جشنواره، “مدیریت مصرف آب و شرایط اقلیمی”، “مدیریت مصرف آب و نسل‌های آینده” و “مدیریت مصرف آب و اصلاح سبک زندگی” و در بخش برق نیز “مدیریت مصرف برق در ساعت اوج”، “انرژی‌های تجدیدپذیر” و “فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی و نسل آینده” مورد توجه قرار گرفته است.