به گزارش اکونا پرس،

در این نشست که به همت خانه خبرنگاران شهرستان نور برگزار گردید از زحمات دکتر علی شادمان فرماندار ساعی در خصوص حمایت های بیکران ایشان از قشر زحمتکش خبرنگاران تجلیل گردید.  ضمنا در این مراسم به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر از مهندس سعید فرزانه و داود فلاح هم تشکر شد.

این نشست خبری با هدف ساماندهی اوضاع معیشتی و ارزش نهادن به فعالیت های خبری و پوشش درست خبر تشکیل شده است و طی مدت کوتاه فعالیت این خانه دستاورد های خوبی برای خبرنگاران و پوشش مناسب خبری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

مهندس فرزانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ایران در این نشست خبری قول داد تا بعد از تصویب قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در نشستی پاسخگوی سوالات فنی خبرنگاران باشد.

دکتر علی شادمان هم ضمن تجلیل از خبرنگاران قول داد تا هر مدیر شهرستانی که پاسخگوی خبرنگاران نیست موضوع را پیگیری می کند تا مدیران شهرستانی پاسخگو باشند. 

 یکی از مشکلات اصلی خبرنگاران عدم پاسخگویی مدیرانی شهرستانی است زیرا ایشان می گویند مدیران کل آنها فقط پاسخگویی را منوط به ارتباط با مدیران روابط عمومی ادارات کل می دانند. لیک ما جامعه خبری شهرستان نور اعتقاد داریم موضوع شهرستانی را می توان در خود شهرستان پیگیری نمود.