به گزارش اکونا پرس،

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معمار و چهره سیاست فشار حداکثری دشمن بر ملت ایران شکست خورده است.

سردار سرلشکر حسین سلامی در نخستین پیش کنگره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم استان های شمالی در ساری افزود: دشمن همواره به دنبال نیازمندی و وابستگی کشور و همچنین دنباله روی ما از خواسته ها و تمایلات خودش است و تئوری فشار حداکثری و نظریه پردازان آن به دنبال فشردن گلوی مردم و همچنین اجبار به کنار گذاشتن پیشرفت ها و دستاوردهایشان است تا نه تنها ایران ، بلکه کل منطقه اسلام را کنترل کند.

وی گفت : دشمن این آرزوها را رها نخواهد کرد و این را هم بداند که ملت ایران نیز ایستاده است و تمام روهایای آنها را ناکام می گذارد. 

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما هرگز مقابل دشمن شکست نمی خوریم، امروز می بینید که همه آرزوها ، رویاها و اهداف دشمن شکسته و خرد شد. فشار حداکثری ملت پر افتخار را از مسیر علم و دانش و عزت دور کرد و کشو را از گسترش قدرت دفاعی باز نداشته و ترور شهیدان دانشمند ملت هم ملت را از ادامه راه پیشرفت علمی باز نمی دارد.

وی افزود : امروز تمام لوازم شکست دشمنان در اختیار ملت و نظام جمهوری اسلامی است و قدرت هایی که در اختیار ماست منحصر به فرد و دست نیافتنی است. رهبری شجاع، منحصر و متوکل که دشمنان را به خوبی می شناسد همواره هدایت گر سربازان و امت مسلمان است. رهبری با قلبی امیدوار به آینده امت را هدایت می کند.

سردار سلامی همچنین به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت : دشمنان تصور می کردند با شهادت این سردار تمامی راه های جهان اسلام بر روی ما بسته می شود ولی باید به آنها بگوییم که نه تنها شهادت سردار به قطع راه های جهان اسلام برای ایران اسلامی منجر نشد، بلکه تمامی راه ها برای بیرون راندن و نابودی دشمن در منطقه در اختیار ما است. 

وی افزود : سلاح های نظامی و ایمانی ما بسیار برای دشمن مهلک و تمام کننده خواهد بود و او را از منطقه بیرون خواهد کرد.