به گزارش اکونا پرس،

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) مراسم اهدای ۳۷۱ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی با سخنرانی آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و مدیرکل کمیته امداد استان و با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و تعدادی از فرماندهان سپاه امام علی بن ابیطالب (س) استان قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان هدیه ویژه خود به پیامبر اکرم (ص) با عنوان کوثر نام می برد گفت: این خیر کثیر شامل فرزندان اهلبیت (ع) هم می شود که از جمله آنها حضرت زینب (س) است که پشتیبان رسالت و امامت در مقاطع مختلف بوده است.

وی افزود: این کوثر و برکات آن نیازمند قدرشناسی است و هر قومی در هر زمانی قدر این نعمت را دانسته، خداوند نعمتش را بر آنها افزوده است.

آیت الله سعیدی خدمت به نیازمندان را از مصادیق کمک های مؤمنانه و خیرخواهانه دانست و افزود: این کمکها از جمله همین اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، از نمونه های بارز شکرگزاری به درگاه الهی و خوشنودی اهلبیت (ع) است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه افزایش ۹۲ درصدی کمکهای مردمی به کمیته امداد پیامهای مهمی دارد تصریح کرد: این افزایش کمکهای مؤمنانه نشانگر ایمان مردم به خدا و اهلبیت (ع)، نوعدوستی آنها نسبت به یکدیگر حتی در سخت ترین شرایط اقتصادی و اعتماد آنها به نهاد مقدس کمیته امداد است.