به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سکایی نیوز دکتر رضا اردکانیان روز/سه شنبه/ در حاشیه مراسم پویش هر هفته الف–ب-ایران با اهدای لوح سپاسی به *مهندس خلیل عوض زاده* از تلاش ها و اقدامات موثر این مدیر و پرسنل *شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان* در تحقق اهداف پویش هر هفته الف-ب-ایران تشکر و قدردانی کرد.

این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو، استانداران و مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و از دست اندرکاران پویش #هر هفته_الف-ب-ایران تقدیر به عمل آمد.

رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان* به نیابت از وزیر نیرو با اهدا لوح و تندیسی از تلاش ها و اقدامات مدیر و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان قدرانی کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای خلیل عوض زاده؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

با سلام و احترام؛

«الف ب حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار ، زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن مان است و پویش فراگیر ملی (#هر هفته_الف-ب-ایران) میدانی وسیع برای خدمت گزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.
بواسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش (هر هفته الف ب ایران) در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۱۳۹۹، از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می نماید.
رجاء واثق دارد در هفته های باقیمانده از این پویش در سال "جهش تولید" همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش ، تمامی مساعی خود را جهت تامین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هرچه بیشتر مردم شریف بکار خواهید گرفت.»

           رضا اردکانیان

                وزیر نیرو