به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرکل ارتباطات شهرداری اصفهان به اختصاص ۲۰۰ لمپوست شهری به مناسبت های پیش رو شامل 10 طرح مختلف، اشاره کرد و افزود: در لمپوست های شهری یک وجه به گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و وجه دیگر با توجه به مناسبت های پیش رو و سالگرد شهادت شهید سلیمانی، سالروز شهادت شهید حاج احمد کاظمی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده به عنوان شهدای مکتب فاطمی، به تصاویر این شهدا اختصاص دارد و تا پایان این مناسبت ها در شهر نصب خواهد بود. همچنین بنرها و تک پایه های متعددی در هر منطقه به ایام فاطمیه اختصاص یافته است. 

ایمان حجتی با اشاره به اینکه ۳۰ طرح، ویژه نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان و شعار محوری "مرد میدان"  طراحی و نصب شده است، افزود: 400 نقطه اختصاص یافته به فضاسازی نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی شامل سازه های تک پایه، پایه های بتنی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان و نصب بنرها و تک پایه ها توسط مناطق 15 گانه در نقاط پرتردد شهر بوده است.    

وی افزود: نصب مجموعه پرچم های "سردار دل ها" در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، نصب طرح جدید و ویژه دیواره پازلی ساختمان ارگ جهان نما توسط سازمان زیباسازی، طراحی ویژه برای پایه های بتنی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان و اختصاص این سازه ها به این موضوع، اختصاص بنرها و سازه های تک پایه مناطق مختلف در مناطق پرتردد شهر از جمله فضاسازی های شهری شهرداری اصفهان برای این مناسبت های ملی مذهبی است.      

وی گفت: از روز گذشته اکران این فضاسازی های شهری آغاز شده و شعار " مرد میدان"، "قهرمان امت" برای یادآوری این رشادت ها بر جای جای شهر نقش بسته است. در این طرح ها عباراتی چون مرد میدان اطاعت، مرد میدان خدمت، مرد میدان شجاعت، مرد میدان رفاقت، مرد میدان مقاومت، یادآور مجاهدت های این شهید بزرگوار است. همچنین در این طرح ها به مناسبت 9 دی، روز بصیرت ملی نیز اشاره شده و بخش هایی از این طرح ها به این مناسبت اختصاص دارد.

وی ادامه داد: ساختمان مرکزی شهرداری اصفهان نیز به این طرح ها مزین شده است.