به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی،  این گردهمایی با حضور مهندس یوسف عرفانی نسب  مدیرعامل این شرکت ، مشاورین، معاونین ،  مدیران مستقل ستادی و مدیران امور آب و فاضلاب برتر در ارزیابی عملکرد سال 98 در روز یکشنبه 7 دیماه در ستاد استان برگزار گردید و مدیران امور آب و فاضلاب سایر شهرستان ها به علت رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ویدئو کنفرانس دراین جلسه حضور داشتند.

  دراین گردهمایی مهندس یوسف عرفانی نسب ، توضیحاتی در راستای عملکرد شرکت در سال جاری وسیاست های وبرنامه های آینده را ارائه نمود و بر پیگیری و تحقق اهداف عملیاتی شرکت که توسط شرکت مهندسی آبفای کشور تهیه و ابلاغ شده است، تاکید کرد.

        در ادمه این جلسه ، برخی از مدیران امور آب و فاضلاب شهرهای استان به نمایندگی از سوی سایر مدیران امور و روسای ادارات آبفا شهرها ضمن ارائه گزارشی کوتاهی از عملکرد حوزه کاری خود، مسایل و مشکلات موجود و پیش رو را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

      در پایان این گردهمایی از امور آب و فاضلاب شهرستان اراک برای کسب رتبه اول در دو بخش آب و فاضلاب  ، اداره آب و فاضلاب مهاجران برای کسب رتبه دوم  در بخش آب و شرکت آب و فاضلاب ساوه برای کسب رتبه سوم  در بخش آب ، قدردانی به عمل آمد.

     همچنین از امور آب و فاضلاب آشتیان و اداره آب و فاضلاب شهر آوه به علت کسب رتبه بیشترین ارتقاء در ارزیابی عملکرد مدیران در بخش آب ، تجلیل گردید.