به گزارش اکونا پرس،

برگزاری نمایشگاه ویژه سردار دل‌ها، تهیه و تدوین نماهنگ و اجرای گروه سرود ویژه این شهید والامقام در محل شرکت پالایش نفت اصفهان از دیگر برنامه‌های این روز بود.

به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی (ره)، مسابقه «یادداشت یا دل نوشته» با محوریت سردار دل‌ها، پرچم مقاومت و صلح منطقه‌ای برای همکاران و خانواده ایشان برگزار شد. زمان مهلت پاسخ به این مسابقه فرهنگی ۳۰ دی‌ماه سال جاری اعلام‌شده است و در پایان به ۲۰ نفر از بهترین پاسخ‌ها و به‌قیدقرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

در این روز به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز پیامی صادر کرد. در بخش از این پیام آمده است:

تمام این سرزمین سرافراز، تمام خاک این وطن، شقایق‌زار است. بدون شک سردار سلیمانی نمونه بارز تربیت‌شدگان مکتب علوی و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است. همه عمرش در راه مجاهدت گذشت و تا آخرین لحظه در جبهه مقاومت دلاورانه مبارزه کرد و شهادت که بالاترین اجر و پاداش این مردان است، نصیبش شد. سالگرد شهادتش مبارک!

رد پای رفتن سردار دل‌ها و شهیدان عزیز این مرزوبوم تا ابد بر شانه‌های زمانه باقی است؛ آن‌ها همیشه هستند و جاده‌ای که فراروی ما گستردند، تکلیف تمام لحظه‌هایمان را روشن کرده است. باید این خاک فرا رفته تا آسمان را که میراث خون‌ شهیدان بی‌باک است، با دست‌های خداخواهی و با باور بی‌تردید، در آغوش بگیریم و پاسدار این مرز روبه خدا باشیم. با خون پاک مطهر آن شهید سرفراز و یاران شهیدش عهد می‌بندیم که درس ایثار رشادت، عزت، اخلاص را از طریق پاسداشت یاد و سیره آن بزرگ‌مرد فراگیریم و هرکدام رهرو راه پرافتخار او باشیم. یادشان تا ابد ماندگار!/محسن راعی