به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه ی جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ارتحال آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت شهروندان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناسبت های این ایام، بتوانیم سیر کاهشی شیوع کرونا در کشور و استان قم را حفظ کنیم.

وی با اشاره به وضعیت هشدار دهنده ی بعضی استان ها، کاهش شیوع بیماری کرونا در استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: آغاز فصل سرما و احتمال جهش این ویروس، می طلبد که شهروندان همچنان مراقبت های بیشتری را نسبت به شیوه نامه ها و دستورالعمل ها داشته باشند.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه محدودیت های اعمال شده در راستای کاهش شیوع کرونا موفقیت آمیز بوده است، از همکاری مردم و کسبه و اصناف قدردانی کرد و ادامه داد: شهروندان، اصناف و کسبه در طی این مدت متحمل شرایط بسیار سختی شدند تا بتوانیم شیوع این ویروس را کنترل کنیم.

وی با تاکید بر دائمی بودن خطرات کرونا خاطرنشان کرد: هر گونه عادی انگاری و سهل گیری در رابطه با این موضوع می تواند به سلامت عمومی شهروندان لطمات جبران ناپذیری را وارد کند.

سرمست با اشاره به تداوم وضعیت زرد استان قم تصریح کرد: اعمال محدودیت های مرتبط با این وضعیت بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا ادامه خواهد داشت.