به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، یوسف رشیدی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم، تأمین سرپناه مناسب برای نیازمندان را مهم دانست و گفت: کمیته امداد با اقدام پیشگیرانه در بخش تعمیرات مسکن، نه تنها حفظ و نگهداری خانه های مددجویان را مدنظر داشته بلکه سلامتی افراد ساکن در این خانه ها نیز برای این نهاد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بهسازی مسکن مددجویان طبق اولویت بندی های مشخص شده انجام می شود گفت: بخشی زیادی از این تعمیرات قبل از آغاز فصل سرما و زمستان انجام شده تا خانه های مددجویان در اثر سرما و بارندگی دچار مشکل نشوند.

رشیدی از تعمیر و بازسازی مسکن ۶۴۰ مددجوی استان قم خبر داد و تصریح کرد: بهسازی این تعداد از منازل مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم با اعلام شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ و شماره حساب ۱۳۲۲۶۲۳۵۲۷ بانک ملت با کد شناسه ۳۳۲۲۶۳ این نهاد از مردم و خیران خواست تا کمیته امداد استان قم را در تأمین مسکن و بهسازی خانه های مددجویان این نهاد در استان قم یاری کنند.