به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم در این مراسم حجت الاسلام میرعمادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اظهار داشت: ولایت‌مداری و پایبندی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی از مهمترین ویژگی‌های آیت‌الله رسولی محلاتی بود.

وی افزود: آیت‌الله رسولی محلاتی از یاران امام راحل و امین مقام معظم رهبری بود که در طول ۴۰ سال فعالیت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آثار و برکات بسیاری از وی به جا مانده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با اشاره به نقش این شخصیت برجسته، سخت‌کوشی و بهره‌گیری بی‌نظیر از فرصت‌ها را از خصوصیات بارز آیت الله رسولی محلاتی برشمرد.

وی گفت: این روحانی عالیقدر عمر با برکت خود را صرف ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام نمود و آثار قلمی فروانی از خود بجای گذاشت و از یاران نزدیک امام راحل و عظیم الشأن محسوب می‌شود و تا آخرین روزهای عمر در کنار رهبر معظم انقلاب مشغول خدمت به نظام بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی گفت: بی‌شک مجاهدت‌های مخلصانه و تاثیرگذار آن عالم وارسته در آموزش و ترویج علوم و معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی، ماندگار و منشأ برکات بی‌شماری خواهد بود.

لازم به ذکر است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیا استان به اتفاق مدیرکل , معاونین و کارکنان بنیاد استان بر سرمزار آن عالم ربانی حاضر شدهوبا قرائت فاتحه برای روح آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال مسئلت نمودند.