به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم : مصطفی کاویانی ، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم به همراه محمدرضا موحد جانشین فرماندهی سپاه استان ، جمعی از کارآفرینان استان و روسای ستادی و اجرایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، از اردوگاه فرهنگی و دین پایه کرامت سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام که با هدف درمان، صیانت و اشتغال معتادین ایجاد شده است بازدید کردند.

مصطفی کاویانی در این بازدید ضمن تأکید بر موثر بودن مبارزه فرهنگی با این پدیده شوم گفت : باید با برنامه های مشخص و دقیق در خصوص اشتغال و آموزش های فرهنگی مستمر پس از ترخیص ، از آنها مراقبت های لازم صورت گرفته تا دوباره به دام این بلای خانمان سوز گرفتار نشوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه در این اردوگاه کرامت انسانی افراد به خوبی حفظ می شود، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ارزنده و قابل تقدیر شما عزیزان این است که در این اردوگاه ها تلاش می شود بعد از خروج مددجو از اردوگاه ارتباط با او و خانواده اش قطع نشود.

وی افزود : امروز با مشارکت کارآفرینان عزیزمان می توانیم در بخشهایی که میشود از این افراد استفاده کرد ، زمینه اشتغال آنها را فراهم سازیم .

کاویانی با مهم دانستن استفاده از آموزه های دینی در نجات و شکل گیری مجدد شخصیت این افراد تصریح کرد : با توجه به شکل آموزش در این اردوگاه ، کارفرمایان می توانند به راحتی به این افراد اعتماد کنند و آنها را در مشاغل مختلف به کارگیری کنند.