به گزارش اکونا پرس،

سومین رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد با همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و با حضور دکتر رعیتی فرد فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، پاسدار امیر ارسلان شهبازی فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان و جمعی از فرماندهان سازمانها و شرکتهای استان هرمزگان در قالب 5هزار بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه آماده و مهیای ارسال برای مناطق محروم هرمزگان شد.

در این رزمایش سردار علی‌حسین رعیتی‌فرد مسوول بسیج سازمان کارگران و کارخانجات کشور با تجلیل از نقش بسیج کارگری هرمزگان در تدارک دیدن چندین دوره از رزمایش مواسات و نقش‌آفرینی صنایع و واحدهای مهم تولیدی هرمزگان در ان رزمایش، اظهار کرد: آخرین تیر چله دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران، جنگ اقتصادی است و آن را از طریق تحریم‌های ظالمانه پیگیری می‌کند و واحدهای تولیدی و کارخانجات ما در خط مقدم این جنگ هستند.

وی با بیان این که کارگران رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمن بشمار می‌روند، بیان داشت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران که تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور در عرصه بین الملل بشمار می‌رود، عمق راهبردی ایران در منطقه به همت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی عزیز بود و تداوم راه آن شهید در ایجاد عمق راهبردی برای کشورمان در عرصه اقتصادی بر دوش فعالان عرصه اقتصادی و تولید در کشور است.

سید عبدالحمید بحرینی فرمانده بسیج شهید لشگری فولاد هرمزگان در حاشیه این مراسم از حضور فعال فولاد هرمزگان در کمک های مومنانه که به دستور رهبر معظم انقلاب آغاز شد خبر داد. وی اظهار داشت در رزمایش مساوات، همدلی و کمک های مومنانه به همت پایگاه بسیج شهید لشگری فولاد هرمزگان و به نمایندگی از این شرکت، 5 دست جهیزیه شامل یخچال، گاز، فرش، اجاق گاز و سرویس ظروف و همچنین بسته های غذایی  تهیه و اهدا گردید.

بحرینی ضمن اعلام حضور فعال فولاد هرمزگان در رزمایش های اول و دوم اظهار داشت: فولاد هرمزگان در رزمایش های قبلی با اهدای بسته های غذایی و کمک به نیازمندان مناطق محروم هرمز و بندرعباس حضور فعالی داشته است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید لشگری فولاد هرمزگان با اشاره به ساخت و افتتاح دفتر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام و دفتر خیریه فاطمه الزهرا (س) گفت: فولاد هرمزگان مشارکت پررنگی در ساخت دفتر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام و دفتر خیریه فاطمه الزهرا سلام الله علیها نیز داشته است و اظهار امیدواری کرد که این مراکز باعث خیر و برکت برای مستضعفین استان باشد.