به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم : مصطفی کاویانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت:مسابقات قران کریم جامعه کارگری در سال 1399 بصورت مجازی برگزار می شود.

کاویانی اظهار داشت:چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید کشور براساس دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت برگزار می گردد .

وی افزود : اجرای مسابقات قرآن کریم باعث نشر و ترویج فرهنگ قرآن در مراکز تولیدی صنعتی  و انس بیشتر جامعه کارگری و خانواده های آنها با معانی و مفاهیم قرآنی می شود . کاویانی تصریح کرد : برگزاری مسابقات قرآنی فرصت تدبر در آیات قرآن و فهم جامع تری از مفاهیم قرآنی را فراهم می نماید .

وی خاطر نشان کرد : مسابقات مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران در رشته های قرائت ، ترتیل ، تحقیق ، حفظ  10 و 20 جزء و کل  و مفاهیم برای نخستین بار بصورت مجازی برگزار می شود .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی یاد آور شد : مرحله استانی این مسابقات در آبان ماه 98 برگزار شد که به دلیل محدودیت های کرونایی تاکنون مرحله کشوری مسابقات برگزار نشده بود.