به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، همایش بزرگداشت و تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور مادرانی که دو و سه فرزند شهید را تقدیم کرده اند و تعدادی از همسران شهدا برگزار می شود.

وی ادامه داد: هچنین در این مراسم تکریم از بانوان شهید و جانباز با حضور خانواده بانوان شهید و بانوان جانباز استان قم برگزار می شود.

وی اضافه کرد:  این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور تعدادی از مادران و همسران شهدا و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.
 
حجت الاسلام هنرمند عنوان کرد: همایش تکریم از مادران و همسران شهدا و تکریم بانوان شهید و جانباز روز سه شنبه هفتم بهمن ماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی تاکید کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حفظ سلامت جامعه هدف و  محدودیت نسبت به حضور همه بانوان ایثارگر، این مراسم به صورت همزمان از شبکه های مجازی و سایت ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام هنرمند اشاره کرد: از دیگر برنامه های این ایام دیدار و تکریم از مادران و همسران معظم شهداست که با حضور مدیرکل، معاونان و مدیران بنیاد به صورت حضوری در منازل این عزیزان و به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

همایش اسوه های ماندگار  با مشارکت مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.