به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک،  عمومی، هیچ هزینه ای بابت قبر دریافت نمی گردد و صرفا هزینه های خدماتی مربوط کفن و دفن اموات دریافت می شود.

وی در ادامه افزود: از اواخر سال گذشته، مهندس شفیعی شهردار اراک دستور پیگیری الحاق زمین خریداری شده آرامستان را صادر نمودند، در این راستا معاونت خدمات شهری، اداره حقوقی و سازمان آرامستان پیگیری های لازم را به عمل آوردند و در مسیر این پیگیری، شورای تامین شهرستان اراک با دعوت از کشاورزان مدعی مالکیت، بررسی دقیقی در رابطه با ادعای مالکیت به عمل آورده و موضوع به هیئت ۳ نفره کارشناسی ارجاع و نتایج حاصله به شورای تامین استان ارجاع و در نهایت مقرر شد، ۲ هکتار از زمین ۳۲ هکتاری جهت احداث قبر در نظر گرفته شود.

جلالوندی خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ مصوبه مذکور، جلسه ای با حضور اعضای شورای تامین شهرستان اراک، شهردار و معاونین شهرداری و نمایندگان کشاورزان در سالن جلسات شهرداری تشکیل و مراتب به تایید حاضرین در جلسه رسید.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک در پایان، گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی جهت آماده سازی بخشی از زمین جدید، جهت توسعه آرامستان و حل مشکل کمبود زمین برای دفن اموات آغاز شده است.