به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، زمین چمن مصنوعی پارک لاله سنجان آماده بهره برداری گردید.

حسنی سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های صورت گرفته و در ادامه احداث  زمین چمن مصنوعی توسط این سازمان،  سومین زمین چمن مصنوعی در پارک لاله سنجان نیز آماده که در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است،از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳ زمین چمن به بهره داری رسیده که تا آخر سال نیز ۳ زمین چمن دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

 وی افزود :  هم اکنون کلیه قراردادهای توسعه ای و بهره برداری از منابع مختلف اعتباری از شروع تا انتها شامل (منابع اعتباری، برآوردها ، صورت وضعیت ها و متره و تمامی مستندات آنها ) بصورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.

    معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آبفای استان در خصوص مزایای این سامانه بیان داشت : راه اندازی این سامانه علاوه بر تسریع در فرایند ها و کاهش خطاها ، بانک اطلاعاتی جامعی از پروژه ها را نیز در خود جای داده است که دسترسی به آنها به سهولت در هر زمان ممکن بوده و در کاهش هزینه های اداری و رفت و آمد عوامل مختلف نیز نقش بسزایی دارد.

    گفتنی است دوره آموزشی این سامانه طی دو نوبت در خرداد و بهمن ماه سال جاری برای مدیران و ناظران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برگزار گردید.