به گزارش اکونا پرس،

صبح امروز و با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان شهرستانی زنگ انقلاب در پاکدشت نواخته شد.

در این مراسم مهدی یوسفی جمارانی با تاکید بر هدف گذاری صحیح در تشکیل انقلاب شکوهمند اسلامی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت:

بررسی و شناخت مهمترین اتفاق قرن در دنیا و ایران اسلامی می تواند بیشترین پاسخ را به گمانه زنی ها بدهد به شرط ریشه یابی و شناخت رگه ی از انقلاب می تواند نسل جدید را به این عظمت بزرگ آشناتر و پابندتر از گذشته کند.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزان و آشنایی دقیق دانش آموزان از انقلاب با کمک و راهنمایی معلمان و مسئولان تربیتی افزود: نسل جدید با بررسی اتفاقات معاصر می تواند به هویت شناسی اجتماعی و انقلابی  برسد.

سرپرست فرماندار پاکدشت گفت: با تاریخ شمار این انقلاب که سرشار از درس ها و عبرت ها است نسل جدید می تواند نقش خود را در آینده جامعه به درستی تعیین کند

وی در ادامه به انتخاب محور ی و هدف گذاری شده شعارها در انقلاب اشاره کرد و افزود: شعار انقلاب محوری انتخاب شد" استقلال آزادی جمهوری اسلامی" ؛ با وجودی که جنس شعار محوری انقلاب سیاسی است اما این شعار پس از بررسی به سرعت مورد اقبال عمومی و پژواک قرار می گیرد و در تجمعات به یکپارچگی رسید.

وی اذعان داشت: پیروزی کلام بر گلوله از جمله افتخارات این انقلاب بود؛ از دیگر  افتخارات نظام ، شکل گیری انقلاب با یک ساختار حقوقی تایید شده از سوی مردم بود که نشاندهنده تحقق شعار های محوری جمهوری اسلامی ایران است.

یوسفی جمارانی با اشاره به اقتدار کنونی جامعه اسلامی ایران در جهان و منطقه، بخاطر تحقق شعارها با هدف گذاری آینده دار برای رسیدن به حکومت اسلامی گفت: مجموعه اقدامات استقلالی چون سیاسی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی به صورت کامل محقق شد، ایران دیروز با حضور بیش از ۲۰۰مستشار آمریکا در اتاق فکر اجازه تحقق اقدامات را نمی دادند اما ایران امروز بسیار متفاوت تر از گذشته و تاثیر گذار بر تصمیمات منطقه و جهان اقدامات خود را محقق می سازد.

وی در ادامه افزود: همه نگرانی استکبار از استقلال نظامی  ایران است که اکنون به اعتلای مطلوب رسیده و این به برکت انقلاب و همت فرزندان این مرز و بوم و بدون دخالت دشمنان اسلام است.

سرپرست فرمانداری پاکدشت افزود: آزادی و جمهوری اسلامی شاخص هایی دارد که نخستین آن برگزاری انتخابات است تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات در اوج امنیت برگزار شد، بعداز ترور رئیس جمهور و نخست وزیر بازهم انتخابات با حضور پرشور مردم و در صحت و امنیت برگزار می شود در هیچ جای دنیا نمی توانید این اقتدار و عزت را ببینید.

میزان حضور مردم خودش به عنوان شاخص است و سومین شاخص انقلاب، موضوع آزادی انتخابات است؛ آزادی اقلیت ها در ایران همراه با آزادی اکثریت محقق شده و این نشاندهنده تحقق شعارهای انقلاب اسلامی است.

7be50da3-706d-433b-bee9-baa904bbb2f5

162e253c-169a-47d6-98ca-44887b91943c