به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، در مراسم  تجدید بیعت مردم قم با امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی که با حضور مسئولین استان ، از جمله بهرام سرمست ، استاندار قم ، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتمای استان و اعضای شورای هماهنگی مدیران دستگاههای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان قم و کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان حضور داشتند، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به نقش برجسته امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حرکت انقلابی مردم پایه‌ها و اصولی داشت که با رهبری حکیمی فرزانه به بار نشست و مستکبران عالم را به زباله دان تاریخ فرستاد.

آیت الله سعیدی با برشمردن برخی از ویژگی‌های امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) رهبری مردم شناس بود و توانست به هدایت درست مردم، راه سعادت و پیروزی را به طرف آن‌ها باز کند.

وی دشمن شناسی و تدبیر را یکی دیگر از ویژگی‌های امام خمینی (ره) دانست و افزود: هر انقلابی در گذر زمان با سختی‌ها و مشکلات متعددی مواجه میشود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان و در زمان رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای توانسته ایم به خوبی از فتنه‌ها و مشکلات پیش آمده عبور کنیم.

آیت الله سعیدی حفظ وحدت در جامعه را یکی از رموز موفقیت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: امامین انقلاب مردم را همواره به وحدت دعوت کرده اند چرا که جنجال و تفرقه برای کشور مضر است و باعث انحراف و انحطاط برخی از نیرو‌های انقلاب می‌شود.

 نیرو‌های مسلح استان در پایان این مراسم با تجمع مقابل بیت امام خمینی (ره) و گلباران این بیت تاریخی با آرمان‌های امام وانقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.