به گزارش اکونا پرس،


 

محمد اله داد اظهار داشت: ۲۹ پروژه توزیع برق در اراک، ۷ پروژه در کمیجان، ۳۰پروژه در تفرش، ۱۳ پروژه در آشتیان، ۱۶پروژه در فراهان، ۱۴ پروژه در غرق آباد، ۳۴پروژه در مامونیه، ۳پروژه در محلات، ۶پروژه در دلیجان، ۱۱ پروژه در شازند و ۱۱ پروژه در خنداب افتتاح خواهد شد.

وی نصب کنتور هوشمند ،اصلاح شبکه فرسوده شهری و روستایی ،راه اندازی و تجهیز اکیپ های خط گرم

،نصب چراغ های معابری  و احداث نیروگاه های مقیاس کوچک از مهمترین پروژ ه های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

https://www.mpedc.ir/dorsapax/userfiles/image/dsc_6143.jpg

مهندس اله داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه های توزیع برق استان ،برای ۳۱۱نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است،افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت‌های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته و به صورت غیرمستقیم در اشتغال زایی صنایع دیگر نقش آفرین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همچنین درایام دهه فجر روستای «مزرعه‌نو» در شهرستان آشتیان  که نخستین روستای سبز کشور است و تمام انرژی برق مورد نیاز آن از منابع و تأسیسات خورشیدی تأمین می‌شود، با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال به افتتاح می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی توسعه زیرساخت‌های شهری، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین روشنایی معابر شهری و روستایی و تأمین برق متقاضیان را از اهداف افتتاح این  پروژه‌ها دانست.

اله داد تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی‌ برق، رضایت‌مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی اقدام به افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان کرده است.