به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند در دیدار با آزادگان دوران انقلاب علیرضا ربیع نیا،محمد جعفری و محسن عندلیب افزود: مبارزان انقلابی، انسانهای شجاع و بیداری بودند که از خفقان رژیم، زندان، شکنجه و تبعید نترسیدند و تا پای جان برای احیای ارزشها ایستادند.

وی تاکید کرد: شما آزادگان دوران انقلاب اسلامی شرایط سخت زندان های رژیم سفاک پهلوی را تحمل کردید اما از آرمانهای خود عقب نشینی نکردید، در این راه بسیاری به شهادت رسیدند و بسیاری جانباز و آزاده شدند.

وی اضافه کرد: شما اسناد زنده دوران انقلاب اسلامی هستید، نسل های انقلاب باید با این ایثارگری ها و شهادت طلبی ها آشنا شود و بداند این عزت، شرف، آزادی و امنیت به آسانی بدست نیامده است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: روحیه ایثار و شهادت در بین ملتی که گوش به فرمان ولایت همواره در صحنه های انقلاب حاضر بوده باعث شده تا ایران امن ترین کشور در بین کشورهای منطقه باشد. به واسطه سرمایه های انسانی ارزشمند امروز نظام اسلامی به یک قدرت تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه با حضور چنین سرمایه های ارزشمندی پایدار و استوار در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و الگوی بسیاری از انقلاب های مردمی بوده و تکیه گاه ملت های مظلوم و آزاده است. اینها همه از برکت خون شهدا، ایستادگی، مقاومت و صبر جانبازان و آزادگان و خانواده معظم شهدا و ملتی آزاده است.