به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی، جمشیدی مدیر منطقه از اتمام اورهال Filling tubeخط ۱ مخزندار راه آهن منطقه استان مرکزی به همت نیروهای مهندسی انبار خبر داد و گفت :تعمیرات اساسی Filling tubeخط ۱ مخزندار راه اهن در منطقه استان مرکزی با موفقیت به پایان و در مدار فعالیت قرار گرفت .

وی هدف از این فرایند را جلوگیری از نشتی فراورده ، رفع انسداد مسیر ،حفظ و نگهداری سیستم در شرایط کار آمد و محافظت از قابلیت اطمینان در شرایط کنونی ذکر کرد

این مقام مسئول تعمیرات فوق را شامل ترمیم سیلندر، اصلاح درپوش اورفیل ، سرویس کامل هیتر و ترموستاتها ، تعویض پکینک و اورینگ، عایقکاری و... دانست و گفت : برای جلو گیری از هر گونه مشکل عملیاتی این تعمیرات در حداقل زمان ممکن انجام گرفت.

شایان ذکر است در بارگیری ریلی منطقه استان مرکزی ، روزانه ۴ میلیون لیتر فراورده LFO بارگیری می شود و با عنایت به فراورده جدید نفت کوره کم سولفور( ATR ) ، بارگیری همزمان دو فراورده مذکور امکان پذیر است

در پایان ایشان از تلاش کارکنان مهندسی انبار تشکر و ابراز امیدواری کرد بتوان از توان پرسنل فعال و مستعد در کلیه فرایندها به نحو شایسته استفاده کرد .