به گزارش اکونا پرس،

محمود برزگر  در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اهمیت شناخت نیازمند از فردی که قصد سوء استفاده از حسن نیت مردم دارد، اظهار داشت: برخی از تکدی گری به عنوان شغلی پُر سود و درآمد پایدار به آن نگاه می کنند، در اصل تکدی گری طبق ماده ۲ و ۳ قانون اساسی جرم است.

وی افزود: تکدی گری لزوما اصل بر نیازمند بودن شخص نیست؛ با افزایش آگاهی مردم و هدفمند کردن اطلاعات صحیح مزایای بسیاری برای امن کردن جامعه و تنگ کردن مسیر حرکت سوء استفاده گران اجتماعی، شکل می گیرد؛ نیازمند آبروی خود را وجه معامله با پول نمی گذارد آنانکه این عمل را انجام می دهند کسانی هستند که به عنوان یک شغل پردرآمد به آن می نگرند.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات اینچنینی در شهرستان، کارگاه های تخصصی برای اجرای کارگاه های مختلف در حوزه توانمند سازی برای جامعه هدف بهزیستی که مبتنی بر علم دارد در حال اجراست تا بتوانیم زنان سرپرست خانواده، معلولان و ایتام را به سمت خودکفایی و کارآفرینی راهنمایی و سوق دهیم.

وی افزود: مراکز مثبت زندگی نیز بزودی از اواسط اسفندماه به جامعه هدف بهزیستی با محوریت بهزیستی مرکزی پاکدشت خدمات محله به محله را ارائه می کند این مراکز با هدف توزیع خدمات عادلانه به همه عزیزان آغاز به کار خواهند کرد.