به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه گفت: حل مشکل مسکن ایثارگران استان همکاری و همراهی ویژه مدیران مربوطه را می طلبد.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: تدبیر صورت گرفته در خصوص تفاهم نامه حل مشکل مسکن ایثارگران که به امضای رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار قم رسید، مایه امیدواری خانواده معظم شاهد و ایثارگران است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی بیش از  یک دهه گذشته اقدام موثری در حوزه مسکن ایثارگران صورت نگرفته امید است با این اقدام عملی در به ثمر رساندن مفاد تفاهم نامه گام موثری برداشته شود.

مدیرکل دفتر عمرانی استانداری قم نیز در این جلسه تاکید کرد: موضوع حل مشکل مسکن ایثارگران در اولویت کاری این حوزه قرار دارد.

رحمان نیای افزود: رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ارایه خدمتی صادقانه  و گره گشایی از مسایل این قشر ارزشمند باعث افتخار است. 

وی تاکید کرد: موضوع مسکن ایثارگران با توجه به قوانین موجود و قوانین بالادستی از این تاریخ در اولویت کاری این اداره کل خواهد بود.

در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل دفتر فنی و عمران استانداری، مشاور امور ایثارگران استانداری، رئیس گروه مسکن و شهرسازی استانداری و رئیس اداره مسکن بنیاد حضور داشتند.