به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با عرض تسلیت به امدادگران داغدیده گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در طول سال گذشته برای عرض تسلیت به همکاران‌ ایجاد شده بود، این آئین برای اهدای فاتحه به روح مطهر مسافران آسمانی امدادگران استان قم و دلجویی و تکریم از آنها برگزار شد.

وی زودگذر بودن دنیا و زمان مقرر مرگ را خاطر نشان کرد و گفت: باید از فرصتی که خداوند در اختیارمان گذاشته است بیشترین بهره را ببریم و بیشتر از همیشه قدر یکدیگر به ویژه عزیزانمان را بدانیم.

میرشکار با بیان اینکه عزیزانی که سفر آخرت را در پیش گرفته اند بیشتر از زمان حیاتشان، منتظر هدایای ما هستند گفت: علاوه بر قرائت قرآن و ادعیه، شما امدادگران در جایگاهی هستید که می توانید با گره‌گشایی از ایتام و نیازمندان بهترین هدیه را برای آنها بفرستید و به بهترین وجه ممکن روحشان را شاد کنید.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با آرزوی برطرف شدن ویروس منحوس کرونا در تمام جهان تصریح کرد: قدر ماه عزیز رجب را بیشتر بدانید و امشب که لیله‌الرغایب است بهترین زمان برای اجابت دعاست.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور نیز با بیان اینکه در نخستین روزهای اعلام شیوع ویروس منحوس کرونا تمام کشور در ترس و اضطراب به سر می بردند گفت: کمیته امداد قم مانند همه برنامه های گذشته، خط شکن این موضوع بود و در کمک رسانی ویژه به مردم، نیازمندان و مددجویان پیشگام شد و پس از آن همه کشور در این امر بسیج شدند.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل و مجموعه کمیته امداد استان قم که این مراسم را نیز برای نخستین بار در کشور با هدف دلجویی و تکریم همکاران داغدیده از کرونا برگزار کرده است گفت: اجرای چنین آئین‌هایی در ایجاد دلبستگی برای همکاران و خانواده های آنها به نهاد مقدس کمیته امداد بسیار موثر است و باید در کل کشور نشر داده شود.