به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام فاطمیان در جلسه بررسی طرح شهید رهنمون و ارائه ویزیت و داروی رایگان به نیازمندان از محل عواید موقوفات که در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: این امامزاده واجب‌التعظیم با سه واسطه به حضرت عباس(ع) می‌رسند، امامزاده‌ای که بسیاری از افراد به ایشان ارادت دارند و از اقصی نقاط ایران و جهان به زیارت مرقد مطهرشان مشرف می‌شوند.

وی افزود: طی سال جاری به خاطر محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، از تعداد زائران کاسته شده ولی سعی کرده‌ایم با برنامه‌هایی که در فضای مجازی داریم، ارتباط میان این بقعه و زائران را حفظ کنیم.

مدیر اجرایی حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) با اشاره به اجرای طرح شهید رهنمون در این بقعه متبرکه عنوان کرد: ارائه ویزیت و داروی رایگان به بیماران نیازمند، هدف از اجرای این طرح است که با همراهی دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی شد و با استقبال گسترده‌ای هم مواجه شد.

وی ادامه داد: تداوم طرح مورد تاکید قرار دارد و برای این منظور فضای لازم و همه امکانات بسیج شده‌اند و همکاری لازم با جامعه پزشکی استان صورت می‌گیرد.

فاطمیان با بیان اینکه لازم است طرح ویزیت و داروی رایگان در تمام سال تداوم داشته باشد گفت: ویزیت و ارائه داروی رایگان از محل عواید موقوفات، نشان‌دهنده ثمرات وقف است که با همراهی پزشکان جهادی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.