به گزارش اکونا پرس،

مهندس حسین شمسی بابیان اینکه تعداد مشترین کل استان حدود ۷۶۰هزار مشترک است ،افزود: بیشترین تعداد مشترکین  در بخش خانگی با ۶۱۶هزار انشعاب است.

وی بابیان اینکه۲۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی شده است، افزود: وجود انشعاب‌های غیرمجاز یک معضل در صنعت برق است و شناسایی آنها در دستور کار ویژه قرار دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: انتظار است مردم در صورت اطلاع از وجود انشعابات غیرمجاز، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اطلاع دهند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: ۱۳۰ هزار و ۸۲ دستگاه کنتور هوشمند نیز در سال جاری در این استان نصب شده و هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد مشترکان دیماندی و چاه‌های آب کشاورزی در استان مرکزی به کنتور هوشمند طرح فهام مجهز شده‌اند.

 مهندس شمسی عنوان کرد: راه اندازی اپلیکیشن «برق من» از دیگر خدمات این شرکت است که تمام خدمات از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است و مشترکان می‌توانند با دریافت آن از نرم‌افزار کافه بازار و سایت شرکت به نشانی www.mpedc.ir به صورت غیرحضوری، اطلاعات لازم شامل خدمات صورتحساب، فروش و پس از فروش انشعاب برق، رفع خاموشی و برق امید را دریافت کنند.