به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران پرورشی و مشاور در مدارس بخصوص در شرایط بعد از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت به روز بودن مربیان ، مشاوران و مربیان بهداشت و کسب علم و دانش مورد نیاز و نگاه علمی  به مقوله تربیت تاکید کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همکاران مرحوم حاج حسین غفاری معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه2-مرحوم مهدی ابراهیمی معاون پرورشی آموزشگاه شهید مظفری ناحیه1 و سرکار خانم حیدری صفت معاون پرورشی آموزشگاه حضرت خدیجه(س) ناحیه1از خانواده این عزیزان تجلیل به عمل آورد.

ناصر حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران استان، به بحث تولید محتوای پرورشی در فضای مجازی و فعالیت چشمگیر همکاران این حوزه در یک سال گذشته اشاره کرد.

در پایان از 11 آموزشگاه برتر استان  در زمینه ی فعالیت های پرورشی با اهدای تندیس ویژه پرورشی آموزشگاه و اعطای تقدیر وزیر محترم آموزش و پرورش به38 نفر از معاونین پرورشی و مشاوران و مربیان پرورشی  استان تقدیر به عمل آمد.