به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جمع خادمان اوقاف اظهار کرد: احتمال دارد ستاد کرونا مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی آخرین پنجشنبه سال داشته باشد، بنابراین این آمادگی باید در مجموعه اوقاف وجود داشته باشد.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعیه و مصوبه ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کنیم، اگر بنا به تعطیلی باشد این کار صورت می‌گیرد و اگر تصمیم بر باز بودن آرامستان‌ها و بقاع متبرکه باشد باید فاصله اجتماعی و تمام پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تمام این تصمیم‌ها بر مبنای اصل سلامتی مردم اتخاذ می‌شوند گفت: در هر صورت ملزم به رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا در سطح ملی و استانی هستیم.

وی ادامه داد: عدم برگزاری تجمع، اصلی اساسی در تمام برنامه‌های اوقاف است، امیدواریم با رعایت این پروتکل‌ها و با یاری خداوند، به زودی شاهد ریشه‌کنی کرونا باشیم و به حالت عادی بازگردیم.

اسکندری ضمن آرزوی پایان سالی خوش و همراه با سلامتی و سالی جدید توام با شیرینی و شادکامی عنوان کرد: لازم است همه دست به دست هم دهیم و این مشکل اساسی را در پایان سال و پایان قرن هجری شمسی برطرف کنیم.