به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در دیدار با مهندس "مهدی آهنین‌پنجه" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این شرکت در زمینه توسعه و ترویج «مسجد و نماز» اظهار داشت: همه باید برای توسعه و ترویج اقامه نماز در جامعه تلاش کنیم و این کار را نیز باید از خودمان آغاز کنیم. 

محمد خامه یار در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق قم در زمینه توسعه و ترویج مسجد و نماز و همکاری با ستاد اقامه نماز استان، لوح سپاسی را به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اهدا کرد. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان در این لوح سپاس آورده است: انسان‌های شایسته و رشد یافته، همیشه و در همه حال در مسیر تکامل زندگی، به خوبی‌ها و نیکی‌ها می‌اندیشند و آنگاه که این حسنات، رنگ و بوی الهی گرفته و در تلاش برای توسعه و ترویج «مسجد و نماز» باشد، از ارزش و قداست و پاداشی بی‌حساب برخوردار است. 

وی در ادامه از تلاش، همت و پشتکار مهندس آهنین‌پنجه در توسعه و ترویج فرهنگ نماز و مسجد سازی تقدیر و تشکر کرده و ابراز داشته است: امیدوارم در همه عرصه‌های حیات، همچنان موفق و مؤید باشید.