به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، متن پیام حجت الاسلام هنرمند به این شرح است.نامگذاری روز شهدا در روزهای پایانی سال و در میان غوغای خانه تکانی هاو شکوفا  شدن زمین فرصتی است برای زدودن غبار غفلت از دل تا روزهای پایانی سال و شروع سال جدید را با یاد و نام شهدا پیوند بزنیم

شهدایی که دین، عزت، اقتدار ، امنیت، استقلال و پیشرفت امروز ایران اسلامی را مدیون مجاهدت و فداکاری، ایثار و خونهای پاک شان هستیم.

 و این راه ادامه دارد...

ملتی عجین شده با فرهنگ اسلامی و عاشورایی ایثار و شهادت که یکروز در صحنه نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس و یکروز با عنوان مقدس مدافعان حرم اهل بیت(ع) و امروز در کسوت مدافعان سلامت، انسانهای فداکاری که مشعل پر فروغ ایثار و شهادت را برافراشته نگه داشتن،ملتی که در چهار دهه با پشت سر گذاشتن موانع، دنیا را با شکست همه تهدیدات و تحریم ها با  ایستادگی و مقاومت و حفظ عزت و استقلال به حیرت واداشتند. و امروز آماده ورود به گام دوم انقلاب هستند.

و روز شهدا فرصتی است بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و مادامی که این فرهنگ زنده است پرچم اسلام  بر بلندای قله های افتخار به اهتزار در آمده تا بدست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم(عج)تقدیم گردد.

ضمن بزرگداشت روز شهدا یاد و خاطره بیش از ۶۰۰۰ شهید استان قم را گرامی داشته و در مقابل صبر و ایثار خانواده معظم شهدا و ایثارگران سر تعظیم فرود می آوریم. 

امید است بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم. 

و این راه ادامه دارد...

حسن هنرمد خادم الشهدای استان قم