به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در همایش شهدای مقاومت که در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: محبت اهل‌بیت(ع) عقل و احساس انسان را جهت‌دهی می‌کند چراکه نه عقل به‌تنهایی و نه عاطفه به‌تنهایی می‌تواند درست عمل کند اما اگر این دو باهم جمع شوند کارهای عاقلانه و بااحساس درست شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام راه گشا است و انسان را به مسیر خداپسندانه هدایت می‌کند و عقل و عاطفه شهدا باهم گره‌خورده و بر اساس محبت خداوند و اهل‌بیت(ع) در جبهه‌های جنگ حاضرشده‌اند.

تولیت حرم بانوی کرامت تأکید کرد: تجمع رزمندگان و شرکت در رزمایش الهی در جبهه‌های ایران ، عراق، سوریه و یمن بر اساس محبت و معرفت و عقل و منطق شکل‌گرفته است.

وی یادآور شد: شعبان، ماه میلاد امام حسین علیه‌السلام، میلاد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام و امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف است و از این ماه به‌عنوان ماه رسول‌الله نام برده می‌شود.

وی افزود: همان‌طور که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بر اساس محبت به اهل‌بیت(ع) در جبهه‌ها شرکت کردند امروز نیز در جبهه‌های عراق، سوریه و یمن در راستای تحقق رضایت خداوند و محبت اهل‌بیت(ع) حضور دارند.

امام‌جمعه قم در ادامه گفت: زمانی که رزمندگان محبت اهل‌بیت(ع) را داشته باشند اجتماع حسینی‌ها و علویان باهم معنا پیدا می‌کند و ملت‌ها و مرزها مفهومی نخواهند داشت چراکه اتحاد قلوب مرزها را نمی‌شناسد.

وی اظهار کرد: امثال شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس از ایران به عراق و سوریه و.. می‌روند و نتیجه‌اش شکل‌گیری نهضت عظیم مقاومت است.

وی در پایان گفت: شهید  سلیمانی و ابو مهدی المهندس با پیش‌قدم شدن در جبهه‌های مقاومت دیگران را نیز همراه کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را بر هم زدند و نقشه الهی را اجرا کردند.