به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،مدیرکل کمیته امداد استان قم از همان روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۰ با امدادگران حوزه‌ها و ادارات تابعه این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم بابیان اینکه سال ۱۳۹۹ سال بسیار سختی برای مردم به‌ویژه مددجویان این نهاد بود گفت: امدادگران کمیته امداد استان قم، در سال گذشته نیز مانند همیشه به فضل الهی در خدمت‌رسانی به ایتام و محرومان سربلند بودند.

وی از ارتقاء سطح مددکاری در کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: نتیجه پیشنهاد و اجرای طرح‌های ویژه مددکاری و تلاش‌های شما مددکاران، کسب رتبه اول مددکاری در کشور است و من ضمن تبریک از شما قدردانی می‌کنم.

میرشکار خواستار همدلی و تعامل بیشتر امدادگران و مددکاران برای خدمت مضاعف به جامعه هدف شد و تأکید کرد: باید از فرصتی که برای خدمت به نیازمندان در اختیارمان گذاشته‌شده بیشترین بهره را ببریم تا در آینده افسوس نخوریم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ تأکید کرد: تحقق شعار امسال و افزایش اشتغال و تقویت تولید در بین مددجویان کار جهادی می‌طلبد و همه ما باید برای تحقق این موضوع مهم تلاش کنیم.