به گزارش اکونا پرس،

افتتاح همزمان پنج طرح شبکه توزیع نیروی برق کشور در قالب ۸ هزار و ۱۴۲ پروژه پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، در ۳۱ استان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و شماری از مسئولان وزارت نیرو، شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع برق کشور همراه بود. 

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اعلام این خبر، گفت: شرکت توزیع برق اصفهان بر اساس رسالت اجتماعی خود از سال های گذشته خدمات را به صورت غیر حضوری  ارائه می کرد، اما با شیوع ویروس کرونا تهدید به فرصتی تبدیل شد تا ما خدمات را از ۹۵ درصد  به ۱۰۰ درصد ارتقا دهیم و خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته این مهم به نتیجه رسید و به دنبال آن تعریف ملی خدمات سبز از سوی وزارت نیرو کلید خورد ونرم افزار و اپلیکیشن برق من تحت اندروید و ios در اختیار همشهریان اصفهانی قرار گرفت.

علیرضا محمدی تصریح کرد: در ادامه این خدمات تماس های مردمی از شماره تلفن ۳۸۱۲۱ به شماره تلفن ۱۵۲۱ تغییر یافت و  آماده پاسخگویی به مردم است.  

وی به اهمیت غیرحضوری نمودن خدمات اشاره و تصریح کرد: امکانات الکترونیکی ازجمله کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان و اجتناب از ترددهای بیهوده درون شهری صورت گرفت و در نتیجه آسایش و رفاه بیشتر را در پی داشته است.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تاکید کرد: در سال گذشته یک میلیون و  ۳۰۰ هزار درخواست از بسترهای مختلف غیرحضوری شدند که از جمله می توان به تلفن، سایت، اپ برق من اشاره کرد و نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ تردد شهری حذف شد و شاهد کاهش ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار لیتر در مصرف سوخت بودیم و در یک میلیون و ۱۰۰ هزار برگ A۴ صرفه جویی شد و به عبارتی صیانت از محیط زیست با غیر حضوری شدن خدمات شکل گرفت.