به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، سید محمود طاهری مدیر منطقه از انجام یازده هزار و ۲۳۸ بازدید میدانی از جایگاه‌های عرضه سوخت و مصرف کنندگان سوخت مایع در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی خبر داد.

مدیر منطقه قم گفت: در راستای تحقق رسالت شرکت، این بازدیدها به‌منظور مدیریت و نظارت بر سوخت‌رسانی، تأمین و توزیع به‌موقع سوخت و کنترل کیفیت و کمیت فرآورده انجام می‌شود.

وی افزود: منطقه قم با ۴۲۷ مصرف کننده عمده فعال،۸۱ جایگاه سوخت مایع و سی ان جی، سعی بر مدیریت کمی و کیفی‌ فرآورده‌های توزیعی توسط کارشناسان واحدهای ناحیه مرکزی، مهندسی فرآورده، سامانه هوشمند، خدمات مهندسی، HSE و CNG و ... دارد.

سید محمود طاهری در ادامه افزود: در بخش صنعتی و کشاورزی بازدیدها با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت گاز و اتاق اصناف با هدف صرفه‌جوئی در بخش سوخت حرارتی و سوق دادن این بخش‌ها به استفاده از گاز طبیعی و سوخت پاک و کنترل کیفیت فرآورده انجام می‌گردد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به اقدامات عملی انجام شده این منطقه در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعامل سازنده با متصدیان عرضه فرآورده‌های نفتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در سطح مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی بر کنترل و نظارت هرچه بهتر بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت شهروندان درحین سوختگیری توسط بازرسان وکارشناسان واحد اچ اس ائیاین منطقه تاکید کرد.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده عدم رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت و داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد از نحوه ارایه خدمات عرضه فرآورده‌های نفتی در مجاری عرضه سوخت دراستان به صورت شبانه‌روزی با سامانه مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و یا با شماره تلفن ۳۶۶۲۳۲۱۳-۰۲۵ روابط عمومی منطقه قم تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به درخواست آنها رسیدگی شود.