به گزارش اکونا پرس،

در ابتدای این نشست حریرچی با بیان این که سلامت موضوعی چندوجهی و با سایر مسائل اجتماعی بسیار مرتبط است، گفت: اصولا سلامت مردم اعم از جسمی و روانی بیش از ۸۰ درصد به عوامل اجتماعی موثر بر سلامت وابسته است که خارج از حوزه بهداشت و درمان رخ می دهد. همچون میزان درآمد ملی آن کشور خصوصا سرانه ملی، توزیع مناسب و عادلانه درآمد، میزان اشتغال و بهره مندی مردم از مسکن مناسب یا موارد منفی مانند اعتیاد، طلاق و بیکاری. بی راهه است که فکر کنیم همه مسائل بهداشت و درمان کشور را با پزشکی می‌توان رفع کرد.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این نشست با تشریح اقدامات گسترده این شرکت در مبارزه با کرونا و اختصاص بیمارستان شهید مطهری برای ارائه خدمات به مردم و کمک هایی که وزارت بهداشت می تواند در این زمینه داشته باشد، گفت: در ذوب آهن اصفهان، رعایت پروتکل های وزارت بهداشت، عملی و اقدامات لازم برای غلبه بر کرونا انجام شده است، بنابراین باید در خارج از محیط های کار و به ویژه در ایام تعطیلات، مراقب افراد بود.

وی افزود: ما نیز خود را در راستای غلبه بر کرونا مسئول می دانیم تا ان شاءا... این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

در پایان این نشست جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از همکاری و همیاری ۷۰ شرکت و برند صنعتی و تجاری همراه و همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا قدردانی کرد . –محسن راعی

05ca270b-286f-47b3-bf4e-4dda055ea949