به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف همکاری مشترک این نهاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای ارتقاء سطح معیشت و اشتغال مددجویان کمیته امداد، طلاب و خادمین امامزاده های استان و توانمندسازی آنها در استان قم اجرا می شود.

وی پشتیبانی از تولید را وظیفه همه مسئولان کشور دانست و افزود: راهبرد کمیته امداد استان قم برای اجرای این طرح، آسان سازی و سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و حمایت و راهبری آنها تا فروش محصولات و کسب سود برای آنها است.

میرشکار لزوم احیا و بهره برداری از اراضی و اماکن موقوفه را به عنوان یکی از موانع کمبود فضای آموزشی و کارگاهی عنوان و تصریح کرد: از این اماکن برای ایجاد مجتمع های کارگاهی، گلخانه ای و خدماتی رفاهی می توان بهره برد که در این طرح از تعهدات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است.

وی بهره گیری از ظرفیت های خیران و تعامل با نهادهای استان را برای پیشبرد طرح ضروری برشمرد و تأکید کرد: یکی از مهمترین اهداف طرح شمیم خدمت را ساماندهی خدمات رسانی این دو نهاد و جلوگیری از موازی کاری آنها در ارائه خدمت به جامعه هدف این طرح است.