به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرگزاری موج قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به اهمیت افزایش فضاهای علمی و پارک‌های مفهومی اظهار داشت: فضاهای بوستان‌های قم می‌تواند مانند یک مدرسه عمل کند و می‌تواند ابزاری برای انتقال مفاهیم باشد.

وی با بیان اینکه در این راستا تلاش کردیم تا موضوعات مختلف علمی در قالب بازی و وسایل ساده بازی به مخاطب منتقل شود، ابراز کرد: در این زمینه پارک هوش و کنجکاوی، پارک صوت، پارک نور، پارک انرژی و پارک فیزیک در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ حدود ۵ مرحله پارک موضوعی ازجمله پارک فیزیک بوستان فدک، پارک فیزیک بوستان نرگس منطقه چهار، پارک حروف بوستان علوی، پارک حروف و اعداد در بوستان بنیادی و پارک صوت در بوستان نرگس را در سطح شهر به سرانجام رسید.

وی با تأکید بر اینکه تلاش شده تا به موضوعات پارک‌های موضوعی تخصصی‌تر پرداخته شود، تصریح کرد: ۵ گروه مشاور در این راستا مشغول به کار شدند و سه گروه به تأیید ۹۰ درصد فاز دو رسیدند.

موسوی منش ادامه داد: تمام تلاشمان این است که پارک نجوم، نور و صوت آماده شوند و مابقی پارک‌ها در نیز تا پایان سال جدید کامل شود.