به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرگزاری موج قم، سید ابوالفضل میریک امامی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان قم، با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در پارک علم و فناوری استان، اظهار داشت: کار عمرانی خط مقدم پروژه‌های شهری است و هر اندازه این پیوند فنی در کنار دانش باشد و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود، بیشترین بهره را شهروندان می‌برند.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: این سازمان با دارا بودن ۳۵۰ پرسنل یکی از سازمان‌های بزرگ استان به شمار می‌رود و با توجه به فعالیت‌های گسترده در سال ۱۴۰۰ شاهد افزایش اعتبارات این سازمان بودیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه هدف اصلی این سازمان  اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر و حتی استان است، خاطرنشان کرد: ساخت تقاطع سه سطحه حضرت ولی‌عصر(عج) به‌عنوان یکی از فنی‌ترین پروژه‌های شهری با ارتفاع ۳۳ متر از نظر طراحی و اجرا توسط مجموعه سازمان توسعه و عمران و مهندسان بومی شهر اجرا شد و این نیز جای بسی افتخار دارد.

میریک امامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتباطات و تعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با دانشگاه‌های مختلف، تصریح کرد: متخصصان فعال در این سازمان از نظر علمی و اجرایی حرف برای گفتن دارند و از سطح آگاهی علمی بالایی نیز برخوردار هستند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم را در اجرای طرح‌های شهری مؤثر دانست و یادآور شد: در این زمینه آماده همکاری و حمایت از نخبگان و صاحبان ایده در شرکت‌های مختلف دانش‌بنیان هستیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به بهره‌گیری از فناوری‌های جدید IT در کنترل و نظارت پروژه‌ها و ماشین‌آلات این سازمان، اضافه کرد: در موضوع اتوماسیون اداری نیز از این ظرفیت‌های استفاده‌شده و امروز با کوتاه‌ترین زمان ممکن محل پایش آمار در بخش‌های مختلف امکان‌پذیر است.

میریک امامی گفت: در بخش آسفالت، تکنولوژی‌های ساخت بتن، قالب‌بندی‌ها، آرماتوربندی‌ها و هر موضوعی که در عمران کیفیت را بالا ببرد آماده حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.

وی اظهار داشت: همچنین اگر شرکت دانش‌بنیانی باشد که بخواهد از ظرفیت سازمان توسعه و عمران به‌عنوان کار آزمایشگاهی بهره گیرد آماده همکاری هستیم.