به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازخبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات در سالن جلسات استانداری، اظهار داشت: هرکدام از دستگاه‌ها و مجموعه‌های دولتی درصورتی‌که فصول اطلاع‌رسانی امیدبخش از خدمات خود ارائه دهند به شکوه حضور مردم کمک می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه باید تمام تلاش ما دعوت به حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رأی بوده تا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آنچه در شان مردم شهر مقدس قم بوده رقم بخورد، تصریح کرد: درصورتی‌که یک وحدت رویه در اطلاع‌رسانی داشته و به دنبال تقویت روحیه امید در ابعاد مختلف باشیم می‌توانیم در دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی نیز موفق‌تر عمل کنیم.

کلانترزاده با تأکید بر اینکه این اطلاع‌رسانی‌ها باید از ابعاد مختلف به این موضوعات پرداخته شود، خواستار برنامه‌ریزی کارشناسی شده توسط کمیته اطلاع‌رسانی برای انجام یک اطلاع‌رسانی با هدف آگاهی سازی، بصیرت افزایی و مشارکت همه‌جانبه مردم در شهری که با نام مادر انقلاب خوانده می‌شود، شد.

عضو کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات ادامه داد: باید طوری برنامه‌ها را پیش برد که در راستای آگاهی بخشی لایه‌های درونی‌تر در سازمان‌ها و نهادهای مختلف تولید محتوا داشته باشیم، به‌طوری در این اطلاع‌رسانی نقش امامان جماعت، نمازگزاران، پایگاه‌های مقاومت، تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی، معلم، دانشجو، استاد، کارمند، خانواده‌ها و سایر اقشار جامعه دیده شود.

کلانترزاده با اشاره به زمان باقی‌مانده تا انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ اضافه کرد: تلاش همه‌جانبه رسانه‌ها نیز باید برای افزایش روحیه امید در جامعه باشد و اطلاع‌رسانی پروژه‌هایی که به‌نوعی ساماندهی و به بهره‌برداری می‌رسد نیز موردتوجه قرار گیرد.