به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، چهارمین نشست جبهه مردمی عفاف و حجاب با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم پیش از ظهر امروز به‌منظور بررسی وضعیت عفاف و حجاب در حریم حرم مطهر و شهر قم با حضور جمعی از مسئولان آستان مقدس در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات برای همه مؤمنین اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند به حرم مطهر خدمت کنند باید در همه حال از یاد حضرت غافل نشوند و یاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها موجب برکت در اعمال و کارها می‌شود و این مکان مقدس جایی نیست که افراد از آن ناامید شوند.

وی با اشاره به گروه‌های مردمی فعال در حوزه عفاف و حجاب تصریح کرد: باید یادمان باشد آن چه که انجام می‌دهیم فقط برای رضای خدا است.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: حضور گروه‌های جهادی و ظرفیت‌های مردمی برای ما، مردم قم و نظام اسلامی یک نعمت الهی است و باید در حوزه‌های مختف به دنبال استفاده مطلوب از این ظرفیت باشیم.

وی مطرح کرد: در حوزه عفاف وحجاب آنچه که مهم است برگزاری جلسات دقیق و کارشناسی و برنامه‌ریزی دقیق است تا خدایی نکرده نتیجه عکس حاصل نشود.

در این دیدار تعدادی از اعضای جبهه مردمی عفاف و حجاب دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را نسبت به مسائل فرهنگی قم به ویژه عفاف و حجاب در حریم حرم مطهر مطرح کرده و با مدیران حرم مطر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.