به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای بسیج دانشجویی استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به نزدیک بودن شب قدر و نزول قرآن در این شب مبارک اظهار کرد: شب قدر، شب طی کردن راه هزار ماهه به شرط معرفت و توسل به خدا و اهل بیت علیهم السلام است.

وی با بیان اینکه ما باید در این شب عزیز به امام عصر عجل الله فرجه الشریف توجه داشته باشیم و بدانیم که ایشان صاحب ما هستند و کارها به دست ایشان انجام می شود، افزود: باید سعی کنیم که بهترین اعمال را در این شب انجام دهیم و به اندازه وسع خود از این شب توشه برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به نزدیک بودن انتخابات با بیان اینکه خداوند سرنوشت هر ملتی را به دست خود آن ملت تغییر می دهد، افزود: دشمنان ما به دنبال مشارکت نکردن مردم در درجه اول و انتخاب نادرست در درجه دوم هستند و باید توجه داشت افرادی که تأیید صلاحیت می شوند کف صلاحیت ها را در زمان انتخاب دارند و گاهی این صلاحیت ها کاملا زیر و رو می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید مورد تأثیر تبلیغات و القائات دشمن قرار بگیریم، گفت: همینطور نباید مورد تأثیر جریانات خطی، حزبی و جناحی باشیم و اینطور نباشد که اگر جریان رقیب، فرد خوب و شایسته ای را معرفی کرده است ما از او طرفداری نکنیم.

سعیدی با بیان اینکه افرادی که به جای مردم تحلیل می کنند کار دشواری را به عهده گرفته اند، افزود: اگر انتخاب درستی انجام ندهیم و افراد درستی انتخاب نشوند اولین ظلم به اسلام و در درجه بعد به خودمان و به امام(ره) و شهدا ظلم کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه در این ۴۲ سال همیشه دست خدا پشت سر مردم بوده و حضور تأثیرگذار جوانان در عرصه های مختلف انقلاب را شاهد بوده ایم، ادامه داد: تشکل های دانشجویی و جوان باید با مدیریت قوی و شبکه سازی و با روحیه خلاقیت و ابتکار کار کنند و یکی از آفت های این تشکل ها استمرار نداشتن و خسته شدن تدریجی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه در ایام انتخابات گروه های خوب و پر شوری شکل می گیرند اما افرادی هم همیشه به دنبال به انحراف کشاندن آن هستند، افزود: فرقه هایی که در صدر اسلام به وجود می آمد توسط افرادی هدایت می‌شد که مردم احتمال بیراهه رفتن آنها را نمی دادند و داخل تشکل های ناب نفوذ می کردند و به تدریج به بیراهه می رفتند.

وی تحلیل فایل صوتی منتشر شده وزیر امور خارجه را به دلیل نداشتن اطلاعات جامع کار نادرستی دانست و گفت: انتشار این فایل می تواند در راستای جنگ نرم دشمن و گمراه کردن ذهن ما باشد، بنابراین باید هشیار باشیم و از تحلیل های نادرست پرهیز کنیم و مطیع محض ولی فقیه باشیم.