به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرگزاری موج قم، عبدالله جلالی در حاشیه آغاز ساخت شهربازی معارفی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه مدت‌ها است مجموعه شهرداری‌ها و مدیریت شهری با مشکلات اقتصادی روبرو بوده و کمتر شاهد پشتیبانی و حمایت دولت بوده‌ایم، اما شهر قم با تعامل و همدلی که بین شورا و شهرداری بوده با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف توانسته کارهای بزرگی را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه معتقدیم مردم ما به‌صورت نسبی از عملکرد مجموعه شهری راضی هستند، افزود: این رضایت  طوری است که امروز وقتی مردم وارد شهر می‌شوند، شاهد یک فضای مطلوب شهری هستند و این در حالی است که چنین فضایی را تاکنون در شهر قم نداشتیم.

جلالی تصریح کرد: نظافت شهری، جمع‌آوری پسماند، اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، تعریض خیابان‌ها، بلوارها و تقاطع‌ها از موضوع‌هایی است که مردم روزانه شاهد اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوبی که انجام‌شده توسعه بوستان‌ها در سطح شهر است، ابراز کرد: در سال جاری نیز چند طرح در این زمینه برای بهره‌برداری پیش‌بینی‌شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: مدیریت شهری و مجموعه همکاران در شورای اسلامی شهر و شهرداری تمام سعی و تلاش خود را داشته که در خدمت مردم باشند و از کاستی‌هایی که از سال‌های دور برای شهر قم بوده بتوانند جبران کنند.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های جدید یکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۰ شورا و شهرداری است، عنوان کرد: ماه‌ها بر روی این مهم، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌شده است.

وی به بهره‌برداری رمپ چهارم پل ۹ دی اشاره کرد و افزود:  این طرح کمک مؤثری به ترافیک شهری دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی و تقویت آن نیز یک حرکت جدید در مدیریت شهری قم با آغاز ساخت شهربازی معارفی انجام می‌شود، گفت: در این شهربازی، بازی‌هایی که دایر می‌شود کارکرد مذهبی، دینی، تفریحی و سرگرمی دارد و معتقدیم باید شهر قم به‌عنوان الگوی شهر مذهبی بتواند چنین فضاهایی را فراهم کند تا مردم و کودکان از مسیر بازی‌های معارفی و فرهنگ‌سازی مذهبی بتوانند سرگرم و با مسائل مرتبط با فرهنگ شهروندی نیز آشنا شوند.