به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرگزاری موج قم، مجید متین‌فر با اشاره به اجرای پروژه شهید اوسطی اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم شهری که سال‌ها متوقف مانده بود ادامه خیابان عمار یاسر معروف به فاز ۵ عمار یاسر است.

وی با بیان اینکه این طرح خیابان معلم را به میدان سپاه در منطقه چهار متصل می‌کند ابراز کرد: پروژه شهید اوسطی از خیابان دورشهر عبور و ریل راه‌آهن را قطع می‌کند و بخش شمال را به جنوب شهر اتصال می‌بخشد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به جزئیات این پروژه افزود: در این مسیر بالغ‌بر ۳۰۰ ملک و واحد مسکونی و تجاری وجود داشته و دارد که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی در حوزه تملک آنان داشتیم؛ به‌طوری‌که در دو سال قبل، ۲۲۰ ملک تملک و تخریب‌شده و در حدود ۸۰ ملک باقی‌مانده است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست از خیابان معلم تا ممتاز و در ادامه خیابان بیگدلی بوده که کلنگ زنی عملیات عمرانی آن پایان سال قبل انجام‌شده است، ادامه داد: این بخش از پروژه به‌صورت دو سطحه است که قسمتی زیرسطحی و در ادامه تونل غدیر و قسمتی بر روی سطح انجام می‌شود.

متین فر تصریح کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به‌عنوان پیمانکار در این پروژه مشغول به فعالیت و تلاش شبانه‌روز هستند که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این مسیر باشیم.