به گزارش اکونا پرس،

به نقل از وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه آغاز واکسیناسیون کرونا در سالن دوم یادگار امام واقع در کوی رضوی، بیان کرد: خداوند متعال را سپاسگزاریم که مورخ هفدهم اردیبهشت ماه شاهد افتتاح دومین مرکز واکسیناسیون در شهر اراک هستیم.

متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: در روز اول تنها ۲۰۰ نفر جهت واکسیناسیون دعوت شدند و تا ساعت تقریباً ۱۱، حدود ۲۴ نفر مراجعه کردند به منظور شناسایی چالش ها در این روز، تعداد کمتری از افراد دعوت شده، اما خداوند متعال را سپاسگزاریم که تاکنون هیچگونه کمبود و نقص وجود نداشته و از روز آینده تعداد بیشتری از افراد دعوت می‌شوند.

وی تاکید کرد: از تمامی شهروندان خواهشمندیم که در ساعت و زمان مقرر که به آنها اعلام شده حضور به عمل آورند تا از ازدحام جمعیت که تهدید بزرگی برای گروه سالمندان است، جلوگیری شده و همکاران بهداشتی بتواند با آرامش خاطر و دقت بیشتری به خدمت رسانی مشغول باشند.

دکتر جمالیان در پایان خاطرنشان کرد: از دکتر بختیاری فرماندار اراک که برای راه‌اندازی این مجموعه زحمات بسیاری را متقبل شدند، اداره آموزش و پرورش که سالن را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داد، اداره فناوری اطلاعات که زیرساخت‌های اینترنتی لازم را فراهم کرد و همه همکاران مدیرانی که در راه اندازی این مجموعه دانشگاه را یاری نمودند، کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: مجتمع ورزشی یادگار امام زیر مجموعه سازمان آموزش و پرورش می باشد که ظرف ۴۸ ساعت گذشته جهت تسریع در فرایند واکسیناسیون آماده و مجهز شده است، لازم می دانم که از همکاری اداره آموزش و پرورش قدردانی داشته باشم و امیدواریم با فراخوان هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم سرعت بیشتری در فرایند واکسیناسیون گروه های هدف داشته باشیم و در آینده ای نزدیک واکسیناسیون گروه‌های دیگر را شروع نماییم.

دکتر علی علیمحمدی خاطرنشان کرد: اختصاص سالن دوم در کنار مرکز اول سرعت بیشتری به فرآیند واکسیناسیون می بخشد و امیدواریم که بقیه نهادها و سازمان ها در این امر مهم سلامت، دانشگاه را یاری نمایند.