به گزارش اکونا پرس،

حجت الاسلام سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم ،با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران  در قم با اشاره به پیام شهید شیخ علی مظاهری در خصوص ویژگی نامزدهای انتخاباتی گفت: کاندیدها باید توجه داشته باشند که  اسراف در حوزه گفتار و رفتار ،حقانیت را ثابت نمی‌کند و اگر در بیان نیز  تقوا و تعهد نداشته باشیم هم نمی‌توان حقانیت را اثبات کرد.

وی ادامه داد: نامزد ها در حالیکه برای رسیدن به اهداف خودشان برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند،به شاخص هایی که می‌تواند ما را در پیش روی اهداف نظام  یاری کند توجه ویژه داشته باشند و جز تعالی و پیشرفت نظام هدفی نداشته باشند چرا که در پیشگاه خدا و شهدا هم باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه تاکنون دولت جامع الابعاد نداشته ایم خاطرنشان کرد:دولت هایی که تا کنون روی کار آمده‌اند به جای تمرکز روی اهداف نظام و انجام وظایفشان، تصدی‌گری کرده و در کار دیگران ورود پیدا کردند،برخی هم با نگاه های افراطی و خاص وارد عمل شدند.

وی ادامه داد:هشت سال یک دولت با نگاه توسعه اقتصادی آمد و مردم را به سمت اشرافی‌گری برد و نسبت به دیگر موضوع و ابعاد نظامی بی توجهی شد، بعد از آن دولت، ۸ سال دولت دیگری با نگاه توسعه سیاسی وارد صحنه شد و در آن دوران هم اتفاق خوبی رقم نخورد و نظام را از حرکت خود متوقف کرد و مردم را در بیابان حیران ضلالت نگه داشت، ۸ سال دولت بعدی نیز با نگاه توسعه عدالت و مهرورزی آمد که در دور اول با گفتمان خوبی وارد شد اما در دوره دوم این جهت انحراف پیدا کرد و آن چیزی که در شان نظام بود صورت نگرفت و بعد از آن هم دولتی با نگاه تدبیر عمومی آمد و کارهای خوبی هم  در آن دوران انجام گرفت اما ظرفیت و منابع لازمی که این نظام و مجموعه مردم برخوردار بودند، استخراج نشد و نگرانی هایی که هنوز در جامعه وجود دارد به این دلیل است که هماهنگی لازم را در نظام نتوانستند به وجود بیاورند و در بعضی موارد نه تدبیری بود و نه امید‌ و این یعنی  ۳۲ سال یک نسل را به عقب کشاندند.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: بنابراین برای مقابله و رویارویی با دنیای استکبار،هم باید هوشمندانه حضور پیدا کنیم که اقتدار نظام را ثابت کنیم و هم باید عالمانه و آگاهانه شخصی را انتخاب کنیم که جهادی، پرکار، پرتلاش ،سلحشور و.... باشد تا سرنوشت خودمان را رقم بزنیم.

وی با اشاره به وفاداری ملت ایران گفت:ملت ما ملتی است که نمونه اش را در دنیا و تاریخ نداریم ،ملتی که برای حفظ انقلاب از همه موجودیت خود گذشت، ملتی که همواره همراه نظام است، ملتی که در عرصه ویروس کرونا هم سرافراز بیرون آمدند؛این ملت شایستگی این را دارند که همه مسئولین خودشان را نوکر این ملت بدانند و به این نوکری افتخار کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با توجه به نامگذاری سال با شعار تولید و پشتیبانی و مانع زدایی افزود:مسئولین برای تحقق شعار سال بایدموانع را از سر راه بردارند و در تولید، یار و همراه مردم باشند و این میسر نخواهد شد مگر افراد منسجم ،برنامه‌ریز ، کلان نگر وارد عرصه شوند.

وی تاکید کرد:دستاوردهای جامعه را باید با حضور و وحدت مردم و اراده ملی حفظ کنیم، بنابر این حضور هوشیارانه ، عالمانه و اگاهانه با حضور حداکثری مردم محقق خواهد شد.